måndag



idag ska jag åka hem till älskling, äntligen! jag måste på apoteket och köpa ilägg till bh:n, hoppas dom har öppet bara, det stog att dom hade öppet till 20.00 idag men kan ju aldrig lita på internet nu när det är röddag, för det stog inte speciellt om idag? :s haha.

och nu är halva rummet klart med tapeter, så det blir nog klart idag för nu tycker jag  dom har legat och dammat för länge haha. jag har tagit ner vaggan med tvättat den, menar den har ju stått där upp blad spindlar och damm i 17år nästan. nu måste jag bara köpa täcke och kudde till den lilla saken. jag har köpt två påslakan set till vagnen, och jag kan ju ta  ett till vaggan istället så jag slipper köpa ett till. :p

nu ska jag äta lite macaroner och korv som pappa gjort. hans mat blir allt så mycket godare än alla andra mat fast det är samma sak. jag fattar inte riktigt :D för om mamma gör macaroner och korv skulle jag inte tycka om det, och absolut inte om jag skulle göra det själv :p


♥annaψ

gammal magbild sen vecka 20 ungefär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0