torsdag

jag äter verkligen inte lite nu för tiden, och det får david lida för! jag gillar inte att äta själv så när jag lagar mat så gör jag åt han med så då måste han oxå äta och alla är inte lika hungrig som jag :D

det konstig är att jag äter och äter men går inte upp nå mycket, fast det är ju bra haha vill inte lägga på mej dom extra kilon osm inte behövs :p

nu håller jag på städar igen, haha. känns som jag gör det jämt oxå david stökar ner igen ;p

ja vi har vart på ikea med, köpte nya lampor ut till vardagsrummet, väldigt fina och det märks nu att allt börjar bli ljusare precis som ute :D

nu ska jag gå och dammsuga lite måste sätta lite fart för senare blir nog grannarna sura (a)

♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0