valborgsmässoafton

ja idag är det sista april, och det kommer bli grillning och mys här. åh så gott.
vi håller på packar lite oxå så vi inte behöver packa allt precis innan vi flyttar, menar sånna saker som ändå är onödiga att ha uppe men som man ändå inte vill slänga hah ;p

nu ska vi snart åka till coop och jag ska storhandla lite tänkte jag. eftersom jag äter så mycket så räcker det inte bara med en maträtt idag så till ikväll så ska jag nog göra lite korvstrogarnoff med ris, mums :)

förut skrev jag att det va inflyttning 1juli, men det är 1 augusti istället. och jag vet inte om det är bra eller dåligt. tänk om lillan planerar att komma precis i flytten då är det lite illa eftersom jag planerar att föda i hudiksvall, men vill hon komma precis då så får jag ta och föda i gävle istället det spelar ingen större roll för mej :)

men nu måste jag borsta håret och klä på mej lite kläder så ska vi fara :)


♥annaψ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0