14/8

idag va en från bvc hit på hembesök, och tösen har redan gått upp över sin födelsevikt så nu väger hon 4130gr :D
och idag kommer lilltösens mormor och morbror hit och hälsar på, ska bli mysigt.

lilltjejen är fortfarande den lungaste jag vet, hon sover och hon äter och när hon är vaken så ligger hon och kollar på en så mysigt ♥ ända gången hon låter lite är när hon är hungrig men hur ska man annars kunna veta säg :)
åh vad jag älskar mitt gryn

och nu när vi talar om det så vaknar hon här och vill ha mat så måste kila :)

ψanna♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Va roligt att allt går bra och att hon är så lugn och trygg. Mina barn var precis lika dan, man märkte knappt att dom fanns till dom första 2 månaderna. Men sen blir det full fart och det är så mysigt och roligt!

2009-08-14 @ 16:42:08
URL: http://mammaemmasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0