21/8

idag är vi bra, båda två :) hon behövde bara fisa ut allt och jag behövde sova bort febern ;D
nu ska vi snart ta oss till tempo och hämta ut fismajas bilbarnstol äntligen :)

senare blir det bara mys som alla andra dagar hihi, man vill ju inte göra nånting annat än att mysa med sötungen♥
jag kan även tillägga att jag längtar till julafton och jag ska sätta en nedräkning på dataskrivbordet så jag vet hur många dagar det är kvar (;

har inte så mycket att skriva, men marie tycker jag är dålig på att uppdatera så :]


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: marie

hur fixar man en sån nedräkning till julafton? för jag har tjatat om julmat idag :D

och JAA, det tycker jag du är! spelar ingenroll om du inte har något viktigt att säga, allt är viktigt :D

2009-08-21 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0