26/8

det va inte riktigt som jag trodde, jag va inte frisk haha så ända sen i lördags till igår har jag legat i sängen och inte kunnat lyfta min egen kropp. väldigt kul när man är en två veckors bebis som man inte orkar lyfta som tur va så va ju hos mamma så jag hade hjälp och med hjälp menar jag allt :o hon gjorde verkligen mer än behövligt och det tackar vi henne och gudarna för :*  men david kom dagen efter ändå så :)

har jag berättat att jag har bestället en ny vagn? jag minns inte men jag berättar det igen :)
en emmaljunga nitro city i färgen pink check vart det :D jag får komma och hämta den vecka 37, jag har dock inte fått pengar då så måste vänta tills 25:e men det gör inget.
köpte även en citykorg till i samma färg :D

hjulen på den här vagnen vi har sitter inte riktigt fast så dom vinglar typ allihop så det blir jätte jobbigt att gå, och det kändes inte förns vi körde lillan :p oxå är den så mörk blå, min lilla prinsessa vill ha en rosa ju, det såg jag på hennes blick säger vi (a)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack hjärtat d gjorde jag så gärna L

2009-08-26 @ 16:59:14
Postat av: Mr Rosa

Citat "oxå är den så mörk blå, min lilla prinsessa vill ha en rosa ju, det såg jag på hennes blick säger vi (a)"



Varför skulle en tjej villa ha rosa och en kille vilja ha blått? Dessa färger är ju inte ens bra för att stimulera barns syn och utveckling. Barn har en outvecklad syn och behöver starka kontraster (rött, vitt, svart) för att kunna skilja mellan olika saker. Vem skulle vilja ha något som bara flyter ihop till en enda stor sörja pga färgvalen.

2009-08-26 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0