5/8

idag har vi beställt en bilbarnstol äntligen, men bättre sent än aldrig :)
har även gått till coop, nu ska jag röra på mej så mycket jag kan haha! lära dock ta bussen tillbaka för det gjorde så ont och benen va helt slut ;D men fick mina kakor iallafall, tänk vad man kan göra för ett paket kakor och en förpackning hallonkräm :D

och imorgon måste vi ringa om 41+0 kontrollen! får ställa klockan så david får ringa istället för mamma, hon bara sover och sover, hon är dock vaken på nätterna utifall jag skulle ringa, toktant

♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, toktant??????? Kärt barn har många namn sägs det... Så äntligen har ni skaffat bilstol så mormor kan kidnappa räkan sen då o fara till Hudik L

2009-08-05 @ 23:28:56
Postat av: Pattie&Patte,två nyblivna föräldrar

Har tösen inte kommit ut än? jobbigt att gå över tiden?

Kram

2009-08-06 @ 11:43:08
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0