6/8

jag vart så less! min korv tina aldrig, och tycker inte om att tina i micron dom blir konstig då tycker jag haha, så jag bussa på david att springa och köpa en kebab iallafall, då han ändå skulle posta mitt brev till försäkringskassan.

min mamma och syster kommer alldeles snart, orkar inte vara själv här mer, man tröttna lite på att göra samma sak med samma karl ;) så syster tar med sej sune det kommer bli min underhållning tills jag går och lägger mej, älskar att sitta och kolla när dom busar puman och han. min tös har alltid övergreppet då hon är helt galen och han helt lugn :D
idag bet hon mej i den där saken i mitten i näsan, och jag lovar det gjorde så ont så jag börja gråta andra gången lillkattskrället får mej att gråta. det konstiga är att hon bara biter mej, så hoppas hon inte biter bebis oxå då lär vi ju lämna bort henne och herregud hur skulle jag klara det!

nu kommer david med maten och trocaderon hihi

♥annaψ

Kommentarer
Postat av: MammaMickis

Ännu ett litet tips. Lägg korven i ett varmbad i diskhon. Den blir inte så konstig som i micron och det går snabbare! (se till så inte de e hål i plasten bara, kan bli lite konstigt då)

2009-08-06 @ 22:17:12
URL: http://bebistankar.blogg.se/
Postat av: 20 år och gravid

hoppas du inte blir igångsatt bara, Min bästa vän vart det och hon sa att det var de värsta hon någonsin varit med om! Värkarna var ingenting i jämnförelse med närdom använde ballongen för att öppna henne, (görs vid igångsättning) . Jag var med under hennes förlossning och hon klarade inte smärtan!



Det vart akut kejsarsnitt i slutändan men HOPPAS din bebbe sätter igång allt naturligt

2009-08-07 @ 00:40:33
URL: http://metrobloggen.se/wendela
Postat av: Anonym

Du tinar snabbt korv genom att koka upp en kastrull med vatten, ta bort karstullen från plattan och sedan lägga ner korven.



Då värms den upp men blir inte kokt eller konstig som den blir i micron. :)

2009-08-07 @ 08:28:01
Postat av: 20 år och gravid

ja du ska inte vara rädd inte!!

Hon hade inte förvärkar och hennes slemmis hade inte gått. Därför gjorde de så ont på henne, din slemmis har ju gått så ditt öppningsskede är redan igång!!!



Det kommer gå så bra så!

2009-08-07 @ 09:25:17
URL: http://metrobloggen.se/wendela
Postat av: birgitta

jag väntar o väntar som de vore jag själv som skulle föda...har fyra barn men de är vuxna nu o inga barnbarn.....tro nog du fått nu känner på mig det....

2009-08-08 @ 12:58:39
Postat av: Malin

Snart två dygn sen du uppdaterade nu. Är du nu man ska säga grattis till en liten tjej??

2009-08-08 @ 18:55:26
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: madeleine

grattis till lilla flickan :) såg henne på lg.se :)

2009-08-09 @ 11:34:09
Postat av: 20 år och gravid

SÄKER!!!



Grattis till flickan :D

2009-08-09 @ 17:14:13
URL: http://metrobloggen.se/wendela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0