BVC

första besöket på bvc idag, vår stora tjej väger nu 4340gr och är 55cm :) för er som inte minns så vägde hon 4120 när hon föddes och va 53cm :) och hon är en vecka och 5 dagar idag min stora tjej ♥

jag har börjat fått feber oxå, och tösen har magknip tror jag ingen bra kombination kan jag tala om för hon vaknar ofta och skriker tills det kommer en fjärt medans jag bara måste få vila och orkar ingenting. och det duger bara att sova på mammas bröst annars skriker vi lite till haha.

nu ska vi sätta på lite sjunde himlen och vila lite.


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh lilltösen har magknip, det är samma här, jag ahr huvudvärk och Noah magknip så han bara skrker o skriker. och sover inte nått på nätterna :( jobbigt är det.. men det gör inget samtidigt för man älskar dom ju så :P

2009-08-20 @ 17:07:52
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ammar du ordentligt? Annars kanske du håler på att få mjölkstockning. Om du får hög feber och stenhårda bröst så är det säkert det. Annars kan det ju bara vara en förkylning på G kanske. Hoppas att det blir bättre snart då du behöver all styrka du kan då man inte sover bra den första tiden.

2009-08-20 @ 18:36:43
Postat av: Mamma/Mormor

Mormors Goding är en riktigt stor tjej... Å hoppas magknipen försvann nu.. Puss Älskar er...

2009-08-21 @ 10:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0