proppen

sådär ja, nu håller slemisen på att lossna på riktigt! :D hoppas jag inte behöver vänta flera dagar på att värkarna ska starta.
igår kväll va jag så less på det här så gissa om jag ställer mej och tvättar fönstrena klockan elva på kvällen då! hahah. sen sopa jag hela lägenheten, kanske inte hade vart så smart att ta fram dammsugaren vid den tiden.
och jag fick så ont så jäkla ont, hela ryggen och nedre delen av magen, det försvann inte heller så jag gick och badade men det försvann inte då heller, lite bättre vart det men inte helt. jag kunde bara ligga ner då kändes det bara i ryggen, sen så fort jag reste mej kändes det som jag skulle ramla ihop på golvet för att det gjorde så ont!
så det vart sängen helt efter det, oxå bara sina det onda bort oxå va det helt som vanligt, sen vid 4 lär jag pinka då va det väldigt väldigt mycket slem på papperet (inga riktigt mer detaljer haha) sen vid 7 kanske så lär jag kissa igen, och då va det lika mycket slem igen :D så jag antar att den lossnar i bitar? :p

hur lång tid tog det för er efter att proppen lossnat tills värkarna startade?∩


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Malin - Ungmamma!

Min lossnade på morgonen vid 9 ungefär sen så åkte vi in vid 12 på kvällen sen. =)

2009-08-04 @ 11:47:26
URL: http://creatiiv.blogg.se/
Postat av: Jenny

När jag har fått mina barn så har slemproppen lossnat dan innan på dem 2 sista och samma dag på min första. Så det är bara vänta för det brukar inte ta allt för lång tid innan det sätter igång efter den har lossnat. Om det kommer lite blod också så vet du att det är på G. Blir det mycket blod så åker du in direkt.

2009-08-04 @ 11:56:00
Postat av: Emelie

Jag fick värkar direkt efter att slemmisen hade gått :) Min son föddes dagen efter :D Men slemproppen är stor så den kommer nog lossna fler gånger på dig :D Lycka till nu! :D

2009-08-04 @ 12:05:46
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Malin

Min slemmis började gå en hel vecka innan min son föddes, tyvärr. Men jag vet också på dom som slemmisen går och sen föder dom!

2009-08-04 @ 13:08:30
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0