31/8

ligger i mammas säng och halvsover, men dags att vakna för lillan är vaken och hon vill ha all uppmärksamhet hon kan få.
funderar på om jag ska ta min dotter och gå till babyproffsen idag, har inga pengar överhuvudtaget att spendera men kika funkar bra ;)

just nu först skulle jag vilja få på mej lite kläder, mamma tog alla mina kläder och tvättade igår och hon tog aldrig upp dom och jag kan inte gå ner själv för jag har ju ingenting att sätta på mej då jag sitter här med en handduk och ett täcke kan inte ens gå och äta frukost haha.

nu ligger trulsan och halvsover istället för mej, vad ska jag ta och hitta på dådå.


♥annaψ


Kommentarer
Postat av: BIRGITTA

vill så gärna se bilder på lilla linnea...

2009-08-31 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0