varje dag är en dag närmare

varje morgon är som att vakna och känna att man är en dag närmare julafton när det är nåra korta dagar kvar.
men det har gått alldeles för många dagar av att bara vänta, så nu tänker jag sluta tänka på det och förhoppningsvis kommer hon om man jag inte tänker så mycket på det :D
jag menar dom brukar ju komma när man minst anar det (;

jag och missen ligger och vilar i soffan, har nyss ätit lite mat så och ikväll blir det tacos igen (a)

kommer inte ihåg om det va idag eller på tisdag jag hade tvättid heller, och har faktiskt inte orkat gått ner och kollat så vi får hoppas det är på tisdag! :D


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

okej ;P jag ska se här vad man kan göra åt det ;P det kommer väll upp ett inlägg när jag vet. :).

2009-08-01 @ 18:46:29
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

sådär, nu har jag skrivit ett inlägg om hur man gör. :).

2009-08-01 @ 19:06:18
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0