alla hjärtans dag och mys

idag är det ju såklart alla♥dag, som jag nämnt tidigare. men jag har kommit hem från min vän nu. och hugo hade saknat mej, han hade vägrat lämna mitt rum på helatiden haha. och nu ligger vi och myser :) och kattorna får absolut inte komma nära mej som han annars inte brukar bry sej om :b nån som bryr sej mycket om mej iallafall :)

så vad gjorde vi idag, jo vi har settat och spela familjegeni och jag är inte precis värsta snillet inte mathilda heller för den delen så vi klarade inte ens barnfrågorna dom va för enkla för att klara helt enkelt, så vi tog dom andra frågorna och gud vet jag om jag ens hade rätt på 3frågor ;p


undra om pappa hade tänkt fixa klart och riva gamla tapeter och spakla imorgon, så nya fina tapeterna kommer upp.
min pappa har en fördel av att dra ut på saker väääldigt mycket haha :) som vi ska bygga en trappa upp till övervåningen och det skulle hänt för ungefär 4årsen än har det inte hänt mycket :D


jag undrar nu jag om jag ska slå på en film här inne, men jag har ju sett alla dvd filmer vi har :p och hyllan fyllas aldrig på så det är bra att man inte har så bra minne så det bara är att se om filmerna hah :D

jag tänkte bjuda på en bild från vecka 16, så det är snart två veckor sen jag knäppte den men har inte hunnit knäppt nya, tycker inte heller den växt så mycket mer sen sist så :D

♥anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0