...

det är jobbigt när man inte vet vad man ska skriva :D ska iallafall kolla legally blonde nu, sen ta ett bad.
har vart och handlat lite idag, lite nappar och nappflaskor., jätte söt :)

det känns som att magen bara blev poff så här stor, nyss syntes den knappt ju, ;o men mysigt som attan när lillen ligger och sparka. vecka 20 på tisdag, ojoj. hah.

min kropp är alldeles jag vet inte vad. idag när vi gick på ikea, då kändes det som att jag bara tappa all luft och höll på svimma, och det blir så hela tiden nu, och jag måste bara ut och ha kall luft då.

aja, nu har jag inte tid mer missar filmen :D


♥anna



Kommentarer
Postat av: din mathilda

ååååh :')

2009-03-02 @ 15:47:42
URL: http://mathildaheimer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0