hem kära hem

idag har vart en ganska dålig dag, så imorgon på morgonen så åker jag hem till min pappa och stannar där nån vecka.

vi ska på lördag åka in till gävle och kolla på nya tapeter som jag ska få som födelsedags present.
jag vill ha ett par mörk röda fina, och jag har ett par passande gardiner, de tenda som saknas är påslakan men det ska jag fixa med :) sen är mitt rum helt perfekt.

sen ska jag gå upp på vinden och kolla om min gamla spjälsäng står där för då ska jag ta ner den så att jag slipper ha en resesäng släpandes med mej varje gång jag ska till pappa. mycket enklare så där, för jag är ju där ganska ofta endå :)

det är härligt ibland att bara få ta vägen nånstans utan att behöva bråk och stonk. och hemma hos pappa är den perfekta platsen för lugn och ro.

♥anna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0