inget internet

har inte haft nå internet sen i tisdags, men kan säga att inte mycket har hänt heller.
jag har läst fortsättningen på boken gömda, den heter asyl :) läste halva boken på en dag, man fastna när boken är bra har jag märkt.

och nu ska pappa bara städa lite så ska han riva tapeter, och jag slipa ännu en sak.
känns härligt att snart få ett fint rum, har haft samma tapeter sen vi byggde huset för 15årsen.
det är jättekul att ha haft blommiga barn tapeter haha :p

vart på ica och handla men glömde korv såklart, ville grilla korv i kakelungnen, får springa över till farmor och farfar och fråga om dom har nå (: för vill jag ha nåt så måste jag ha det annars blir jag galen oxå äter jag allt som finns istället :p haha.

här kommer en bild på josefine's lille som är en månad ungefär. hih han är så söt!

♥anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0