pappa är snäll han!


pappa kämpar och jag bara ligger här, men så det ska va ju, haha.
igår så va jag upp igen, jag ska förklara det där haha. vi har en övervåning som inte är riktigt klar än, så det är ingen vind eller nå sånt,  så man kan säga att det är ett sjuhelsike stor förrård. och det är 3 rum, ett jätte stort och ett till som är inbyggd i det stora, sen ett till på andra siden. och jag va upp och leta efter spjälsängen, sen kom jag på att dom måste ju ha lagt upp spjälsängen på den gamla siden där jag såklart inte kolla för jag låg ju inte i spjälsäng och sov när vi byggde huset. kompliserat, men jag drar upp på den där dumma stegen imorgon för att kolla om den ligger i det andra rummet där :p


nu tror jag mina hundar små vill gå ut och pinka lite, så hejsålänge

♣anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0