promenad

nu är det tur att jag har hugo, måste verkligen komma ut och röra på mej.
så vi kommer nyss in från en tur hugo och jag.
det är lättare att komma ut när jag måste, när jag är hos mamma är det ju hon som går ut med han jämt,
och då stannar jag ju inne hela dagarna istället. lite tråkigt.

min barnmorska sa minst 30minuter per dag och det har jag ju inte hållit kan jag säga, gud så trött man blir när man är gravid. men härligt nog börjar det släppa :)

och nu börjar jag få in normala sov tider med, somnar lite över tolv och sover till halv elva och då ska hunden ut :D
förut somna jag ungefär 1-2 och sov till halv 3 ungefär.. helt sjukt haha, men mat det vräker jag fortfarande i mej, ungefär varannan timme från klockan 18 mums, massa frukt och gott äter jag imellan det oxå :p

nej nu ska jag sluta babbla massa strunt och sätta lite fart på pappa, orkar inte att det ser ut så här mer här inne vill upp med nya tapeterna nu! :D


♥anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0