räkan buffa

.

min lilla räka buffa lite idag, jag har nångång trott mej känt räkan men jag har aldrig tänkt på det, men nu kändes det som det verkligen va räkan. det kändes som att putt lite på magen med fingret fast från insidan ungefär :p först två gånger sen engång en liten stund efter det :b

nu är nattduksbordet klart :) byrån och bokhyllan kvar :p

imorgon ska jag åka hem till mamma oxå, för på tisdag har jag tid hos barnmorskan för att ta blodprov, på inskrivningen för 6 veckorsen så skulle dom egentligen ta det, men hon stoppa in den fel oxå höll jag på svimma och lära kräkas.
men det är nog bättre nu för nu är jag inte illamående hela dagarna som jag va då :p

och klockan är inge mycket och jag vet inte vad jag ska göra. har en energikick så vill göra massor men finns inget jag kan göra nu utan pappas hjälp och han orkar inte nu :p och jag vill upp och leta grejer som t.ex spjälsängen men det finns inge lyse där upp så det lär ju vänta med!
kanske ska sortera lite saker, slänga det som är skräp och lägga saker i en låda som ska upp.
slänga lite kläder som inte kan användas längre pga att det är strl 152 eller nåt. sånna kläder har jag som bara ligger här och tar plats.  ne nu ska jag få nånting gjort iallafall. haha

♥anna


Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

Grattis till bebin :)

2009-02-26 @ 12:39:08
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0