slit blir fint

just nu håller jag på försöker tabort alla klister märken på mitt nattduksbord.
min storebror hade det när han va liten och hade visst inget bättre för sej än sätta massa klistermärken på ungefär hela nattduksbordet. så allt ska bort sen ska jag slipa det sen ska pappa måla det svart, vi ska måla alla saker först, sen när jag åker hem till mamma ska pappa ta tag i tapetseringen.
han vill vara själv när han gör det för det är ju en liten retstick på tålamodet att fippla på sånna saker, och pappa tycker inte om att visa sin elaka sida när vi är här :)

aja, nu har jag inte tid att skriva mer. massa arbete kvar.. en saftpaus är bara ett måste ibland :D


♥anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0