tapet shopping

så nu kommer vi nuss hem från stan, handlade jätte fina röda tapeter, och en svart färg till min byrå. åh vad mysigt det här kommer bli :D vill måla spjälsängen svart med men det får jag fixa senare.

nu ska jag ringa en vän snart och åka in till byn och umgås lite med henne och mysa lite på alla♥dag  :)

lilla hugo är glad att vara hemma igen och reta kattorna lite, han ser så ledsen ut varje gång man kliver ur bilen och ska gå in i en affär. har bara lust att smyga ner han i jackan och ta med han.
kunde ju inte lämna han hemme heller för då hade han inte fått gått ut och kissa nå, och då hade det inte vart trevligt att komma hem :p men köpte ju lite tuggben till han, men han hade nog gillat en pipleksak bättre :D
han är minsann en pigg lärka för att vara gammalgubbe :D

nej nu ska jag sätta lite fart och göra i ordning håret och dra ner till byn lite. måste fråga pappa först om han vill skjutsa oxå haha. annars frågar jag farmor eller farfar :D


♥anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0