10/7

vad fort den här dagen har gått!

har packat massor idag med, men snart är allt nere det vi inte behöver tills sista dagen då förstås :p

puman har lugnat ner sej lite och bott in sej lite så nu springer hon runt som en tok här, men hon blir lite pipig när man lämnar henne själv, så man kan inte gå på toan ens för då börjar hon jama :p

hon äter som en tok, men det är bra mina djur ska in vara smala dom va ska tjockisar då är dom som gosigast haha.

annars är allting lungt, inge förvärkar ingenting och jag börjar tröttna på att vänta. men det är ju faktiskt 2veckor och 2 dagar kvar till berknad födsel. hoppas jag slipper gå över bara då blir jag tokig haha.

nu ska jag sätta på en film, vet inte riktigt vilken än.


♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0