12/7

idag har jag gjort absolut ingenting, lite mer packning bara. känns som vi har packat hur mycket som helst men ingenting försvinner? :D

imorgon kommer mamma till ockelbo så vi får se om jag åker dit en sväng och hälsar på, hon ska ta med sej vagnen och allt hit då hon kommer men hon vet inte om hon kommer hinna imorgon så då får jag väl åka dit istället :p

det är varmt varmt varmt, på nätterna måste jag ha fönstret öppet så lilla missen tillochmed fryser jag märker det inte men hon hoppar upp i sängen och in under täcket och lägger sej på david oxå skakar hon lite, medans jag ligger där med halva täcket på mej och halva på golvet ungefär och svettas.

magen har blivit en lite kula så nu ser vi likadan ut puman och jag (:

älskling håller på försöker fixa en header åt mej i photoshop han har blivit lite av beroende av det så jag gav han ett uppdrag så vi får se om det kommer upp en ny eller om jag ger han ig på jobbet :D

nej nu ska jag knäppa på criminal minds, har sätt halva säsongen sen igår. jag tycker sånt där är så spännande (a)
criminal minds, csi och law and order. det är stora favoriter! :D någon mer som gillar dom programen? :)

♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Beatrice, blivande mor.

Criminal Minds och CSI är ju bra!

Jag kollar på det varje vecka :)

2009-07-13 @ 11:29:58
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Anonym

CSI är nog min favorit (;

GUUUUD va jag saknar dig snuttis, jag saknar lill snuttis också :( <3

2009-07-13 @ 14:04:37
Postat av: mathilda

hahaha jag glömde skiva att det va från mig, Mathilda :D

2009-07-13 @ 14:05:24
URL: http://dirtysilence.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0