17/7

oj, jag vakna för lite mer än en timme sen, nu har räkan och jag samma sov tider iallafall haha. hon sover på dagarna och livar om som attan på nätterna så det är väl lika bra att jag vänder på dygnet om hon nu ska vara vaken på nätterna när hon kommer ut oxå :D

nu är jag klar helt i sovrummet, det har tagit tid! det ända som saknas nu är sänghimeln till räkans säng.
hallen och toan är oxå klart. vardagsrummet ser däremot ut som ett slakteri ;p och köket är väl alltid utsatt.

snart kommer david, han och hans mamma har vart och hämtat ut ett par högtalare på posten då jag tyckte att dom han hade va alldeles för avanserat och onödiga så han sålde dom och köpte lite finare "hemma" högtalare, aa för den som är intresserad så vet du haha :)

sen ska vi åka till köpcentrum, och gå in på djurmagasinet och köpa ett eget liten krypin åt puman oxå lär jag in på coop och köpa catmilk.

mitt liv är inte så intressant just nu men snart kommer räkan då får man fullt upp jämt!
jag längtar, bara 10 dagar kvar till bf ♥

♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0