18/7

nu är det ensiffriga tal som gäller!!
9dagar kvar och nedräkningen har startat på riktigt
jag älskar dej redan fast jag inte känner dej eller vet vem du är.




ja vad händer idag då, klockan är 3 och jag har nyss vaknat. och det är redan lördag? det betyder att jag ska åka till hudik imorgon då alltså, hade jag faktsikt helt glömt bort ;p ska till bm på måndag hoppas på sista gången nu!
en vecka tidigare kan du väl göra mamma glad och komma ut? ♥

ska nog ta upp min mys misse nu och kolla på lite gossipgirl eller criminal minds.


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: mathilda heimer

jag längtar ihjäl mig efter sötnosan! hälsa räkan från mig att jag saknar henne väldigt mycket och att jag älskar henne!

love u <3

2009-07-19 @ 23:37:31
URL: http://dirtysilence.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0