20/7

nu är jag hemma igen, både puman och jag tycker det är skönt att ligga ner i vår egen säng. haha.

va som sagt på mvc idag, vägde 63,8kg minns inte va jag vägde förra gången, lillans hjärtljud låg på 144 slag/per minut och sf måttet va 35!

jag ska lägga mej ner och läsa massa att vara gravid och vi föräldrar gravid och dom vanliga vi föräldrar och lära mej massor haha. jag har en hel kasse och tror inte jag läst ut en hel tidining än :p

nu är det bara en vecka kvar till bf, tänk er en fjuttig liten vecka! och jag är trött på att vara gravid. det är jobbigt att ständigt svettas och att inte orka gå och att bara va så här tjock.

♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Grynet - 19 år och gravid

Ja men du behöver ju som tur inte vänta så länge till :)

2009-07-20 @ 22:06:20
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Puman trivdes i Hudik hon//Kram

2009-07-21 @ 09:59:36
Postat av: anna

Hur lång är du? :)

63,8 kg är inte särskilt mycket för att vara så långt gången :D

Ha det bra och lycka till :)

2009-07-22 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0