24/7

ja idag kommer pappa och hälsar på så då får man nånting att göra idag iallafall haha :)
david är i gävle och jag måste ha tag på han men smartisen har lämnat telefonen hemma. klyftigt jag vet.

jag bara går här i väntans dar, hoppas att nånting ska hända men ingenting förut massa samandragningar som inte ens känns! va är det för sätt, hon har inte ens fixerat sej :( men det behöver dom inte göra heller sa min bm så..

idag är det väldigt varmt och kvaft ute, jag vill ha lite blåst inte för mycket men iallafall så man kan andas!

♥annaψ


josefine och jag

Kommentarer
Postat av: emma

Nej nej huvudet begöver absolut inte fixera sej, det är jag ett levande bevis på :) Min son fixerade sej inte fören samma dag (BF+15) och min dotter fixerade sej på kvällen innan dagen hon kom. Och tack för det för det var inte så skönt att gå runt med ett huve så långt ner hihi..

Lycka tilL!

2009-07-24 @ 16:26:11
URL: http://mammaemmasdagbok.blogspot.com
Postat av: jenny

Wilma fixerade sej aldrig hon heller, det gjorde hon först när det startade! ;)



Snygga ni va på kortet BTW!

2009-07-26 @ 02:04:05
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0