25/7

jag mår illa av den här värmen! det är ingen sol ingenting men ändå så känns det som jag inte kan andas, oxå blir jag trött men kan inte ligga i sängen för det är alldeles för svettigt och lillan ligger på lungorna när jag ligger ner spelar ingen roll vilken sida jag ligger på! så nu lär jag halvsitta när jag ska sova..

ska göra tacos sen när patrik åkt hem, men glömde köpa creme fresh och ost! åh, då lär jag åka till coop oxå det orkar jag inte, orkar inte gå till tempo heller för har nyss vart där! varför ska man alltid komma på massa saker man ska ha när man kommit hem igen? ;p

fick två mat tips igår iallafall haha jag vill ha fler! jag är så kass på att hitta på mat så det blir samma om och om :D
¨

♥annaψ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0