31/7

statistiken rasa till hälften för att jag inte skrev på en dag, haha så nu lär jag skriva mycket här! :D

jag har handlat lite små saker till räkan (egentligen onödigt menmen.) som jag tänkte lägga ut bild på men eftersom min dator är trasig så har jag ingenstans att lägga in dom då jag inte vet vart datakabeln till kameran är :D

idag ska vi iallafall åka till ikea och handla lite smått och gott(?) :D sen ska vi handla mat på ikea, bäst att ha mycket mat hemma så man slipper åka och handla mat det första man gör när bebis är ute.
sen ska vi städa, usch känns som man inte gör nånting annat.
 
nej, nu ska jag klä på mej och fixa mej lite sen drar vi på ikea, förhoppningsvis blir det lunch där! :D

♥annaψ



 

jag älskar dej


Kommentarer
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Åh, kan den inte bara komma nu! Hahah, jag är supernyfiken själv på din lilla bebis. :).

2009-07-31 @ 22:02:37
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0