beräknad födsel!

idag har jag bf, men idag känner jag inte ens det där dryga onda. allt är precis som vanligt, TRÅKIGT! vill ha ut henne nu, men det positvia nu är iallafall att jag vet att inom två veckor kommer hon vara här!! men två veckor är 14 dagar, och 14dagar känns som en evighet.

på torsdag ska jag till barnmorskan men hoppas för allt i världen att jag ska slippa åka dit och istället ligga på förlossningen :D

ska packa lite nu sen ska vi åka hem igen, sune och ida blir inte med nått men gud så kul dom haft :D

♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Vad kul att du nått bf, men vissa känner ju inget förrän precis vid förlossningen. Vi har en kompis som jobbade förmiddag på sin frisörsalong och efter sitt pass åkte hon in o födde, finns alla möjliga varianter :D

2009-07-27 @ 14:46:09
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Josefina

Var inte så säker på att din bebis kommer inom två veckor, trodde jag med men fick vänta i 18 dagar innan dom satte igång mig! Jobbigt var det men självklart värt all väntan!



Lycka till och hoppas du slipper vänta lika länge!

2009-07-27 @ 16:25:50
URL: http://josefiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0