fredag -

igår va jag till stan och träffade josefine och lukas, gud va stor han blir :) vi åt mat sen fikade lite och va in på babyproffsen och kikade men hittade inget. sen vart vi så sugen på att bada, så jag åkte hem och hämtade min bad kläder och hon åkte hem till sej och lämnade luke hos sin pappa sen farde vi till fjärranhöjder, har aldrig varit där förr och det va en stor besvikelse, men det va riktigt roligt ändå bara man har rätt sällskap så!

jag får idag lida lite för att jag skulle vara så dum och gå så mycket igår, och idag är jag sängliggandes igen!
nu vill jag att det ska vara slut på det här snart. kom ut nu min lilla♥

ungamödrar klockan 17:00 sen efter det så blir det two and a half men hela kvällen.

solen sken imorse men nu är den borta, tack och lov! och när man är gravid får man faktsitk säga så haha.
gillar INTE solen just nu, jag brukar älska den men det är bara för mycket.


♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0