ikea

va till ikea och tog mej lite middag där, vart köttfärssås och pasta smarrigt som attan va det!
va även in och kolla nere lite på barn avdelningen, och som vanligt så hittade jag väl nånting.
en sängmobil, ganska onödigt då jag redan har en men den kosta bara 9kr!



och sen åkte jag till stan och kolla om dom hade nå goda chips men det hade dom inte så jag åkte hem igen, och nu sitter jag här i sängen igen och kollar 2½ men.

kan säga att magen gillade inte att vara ute och gå efter att få vila så mycket, det bara spände i hela magen det kändes nästan som den skulle spännas sönder, men det är över nu när jag la mej igen iallafall :)
nu har jag inte nå mer att skriva direkt tror jag så åter till 2½ men.

♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Okej, vad tycker du om Emmaljunga vagnen? Själv tycker ajg att Emmaljunga har de bästa vagnarna :)

2009-07-07 @ 01:58:26
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0