inge bebis än.

det är tyvärr ingen bebis än! :( har vart hemma hos mamma och där har vi bara mobilt bredband och datanörd som min mamma är så har hon hållt i dosan hårt haha. va hos barnmorskan idag sista gången jag behöver gå dit wiho här med så hänvisas jag till förlossningen och ultraljuds mottagningen.

min pappas ex frus dotter hade ju samma tid som mej, och hon fick barn inatt! så nu vill man bara ännu mer.
det känns som jag aldrig kommer få min bebis. jag blir trött och ledsen över att hon aldrig kommer, men det är sånt man fåt tåla!

vi kom nyss hem och jag är så super trött, och vill lägga mej och kolla på film men min dator har lyckats kört sönder sej själv så nu startar den inge mer så nå film blir det inte! :(
alla mina bilder kommer gå åt skogen, och det är sånna här gånger man önskar man gjort kopier på davids dator. åh tur att bilderna finns kvar på bloggen, men det är ju inte 1/3 av alla bilder jag har på magen och på alla saker och på allt. min dator är mitt liv! men david håller på försöker göra systemåterställning och nu håller vi tummarna haha! nu vart det mycket datasnack och det intresserar inte er ett dugg va? :D


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Mamma till juvelen Ajdin

Hej,hej.

Nu har jag lagt ut en bild på min liten :) Vill du se honom kika gärna in :) Jag vet att det dröjde ett bra tag men men..

Allt bra med dig annars?



Kram

2009-07-31 @ 10:31:33
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0