MVC

nu har jag kommit hem, gillade den här barnmorskan jag hade nu. hon pratade väldigt mycket och det tycker jag är kanon hon kom med väldigt mycket bra info som behövs då jag inte vart på föräldrakurs.

hon sa oxå så här då fick jag ett flin på läpparna :)  "en för del är att du är ung" då vi prata om förlossningen.
"jag tror kroppen är mer gjord för att föda barn när man är 15 16 17 sa hon"
oxå prata vi om vad jag ville ha för smärtlindring och sånt, och då tog jag upp att jag inte vill ha EDA och inte akupunktur då jag är nålrädd.

tog blodprov i armen idag, hatar det. blev svimfärdig och allt vart suddigt för ögonen!

hon blev helt busig där inne när vi skulle lyssna på hjärtljuden, men det va tid för henne att vakna just då. hon brukar alltid vakna när jag vaknar och det är vid 11, 12 så och då känns det som hon ska vända ut och in på magen.

sf måttet va 34cm, kommer inte ihåg va det va förra gången men har för mej att det va 34 då med eller 32 minns inte. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0