vagnen bäddad och start klar

igår fick jag jätte fina bilder av mamma som hon knäppt på vagnen efter att hon bäddat det med det underbart söta påslakansetet med flodhästar på som jag önskat mej av henne :)
det ända som saknas nu är räkan!



vi har tvättid idag oxå, men jag har fortfarande så ont så jag inte kan gå! inge vidare kul men det är slönt då kan david tvätta så viker jag kläderna när han tar upp dom istället :p
igår fick vi reda på att vi får lägenheten vecka 29, och då ska vi fråga min bror om han kan tapetsera om vardagsrummet som inte hade så värst snygga tapeter  :p men nu håller vi på packar för fullt, eller aa david gör :D

nu ska jag fortsätta kolla 2½ men!


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååå va mysigt det ser ut.. Önskar dig all lycka..



Kramar

2009-07-05 @ 00:28:29
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Hej



Trillade bara in på din blogg :) Vad har ni för vagn?

2009-07-05 @ 11:59:00
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0