vetrinären

6veckor och redan vart hos vetrinären på besök. klockan 5 i morse märkte jag att nånting inte stog rätt till, hon kunde inte röra på hela huvudet eller fram benen, ögonen va helt borta när hon kolla såg det ut som hon kolla ut i tomma intet. när man nudda henne vart hon sur och skulle gå och gömma sej men när hon tröck på med bak benen slog hon volter.
stackars min bebis.

klockan nästan åtta ringde jag mamma och hon ringde vetrinären klockan 9 då dom öppna och klockan 10:40 fick vi tid!
precis innan vi skulle gå så såg jag att hon kunde stödja upp huvudet lite, det som innan bara hängt som en säck. jag vart överlycklig och såg hopp igen då jag innan bara setat och grina flera timmar.

vi gick dit vilket fall, vet. kolla och kolla och tog temp och allt möjligt men inge feber eller nå sånt
hon gav lite vitaminer och vätska och hon blev genast piggare och sen gick vi hem då det inte fanns mer att göra, på papperen står det att det va vätskebrits/uttorkning.

och när vi kom hem så fick hon blicken tillbaka och nu är hon busigare än nånsin haha.

min puman bebis♥


ps. magbild kommer senare jag glömmer hela tiden bort att knäppa haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Super att hon blev pigg mormors lilla katt//Kram

2009-07-16 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0