filmmys med 5 hundar.

ja idag är det söndag ja, och jag är i jädraås och vet inte om jag ska åka hem till pappa idag eller om jag ska stanna här en natt till sen åka hem imorgon. men jag tar det som det kommer, pappa kan nog inte hämta mej idag heller då han va på åland igår och då förstår ni alltså varför han inte kan hämta haha.

på onsdag kommer min bikini och jag hoppas verkligen jag kan ha den för det behövs nu! fast det har vart lite tråkigt väder ett tag nu hoppas det bli bättre snart.

nu är min älskling ute och åker cross så jag ska ta och bädda ner mej i soffan och kolla igenom filmkanalern :] få se om jag hittar nåt i min smak, blir väl disney channel tillslut.


♥annaψ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0