inköp min mamma vill se haha

mamma ville ha lite bilder på det vi köpte under dagarna haha så här får du dom mamma :)
dom röda söta krukorna ser ut så.

även kaktusarna på bordet har fått nya krukor :D

bikinin kom in på posten här om dagen oxå :) 

oxå köpte älskling en ny skärm idag,
totallt onödigt enligt mej då den är lika stor och bra som förra. haha


och det va allt, och den dåliga uppdateringen beror på att dagarna mest spenderast i sängen då ´hela min kropp värker hela tiden, men en sak har hänt imorse när jag gick på toa så fick jag en sammandragning som gjorde lite ont hihi snart får väl förvärkarna komma oxå tycker jag. inge kul om man ska ha sammandragningar som gör ont :p

♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom tar du med till mamma när du kommer hem stumpan, tack.. KRAM

2009-06-15 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0