lördag -

just nu är min blogg stillastående lik som många andra bloggar säkert är pågrund av det väldigt fina vädert som vart!
idag va det så varmt att jag nästan kom i hela jag i vattnet, men det tog stopp när jag skulle i med armarna haha!

ska oxå berätta att nyss när jag kissa så kom det nåra droppar blod på pappert, så illa kvickt sprang jag och ringde mamma, hon sa att när hon vänta min bror och hennes slempropp gick så kom det oxå bara nåra droppar, så va tror ni kan det vara den som gått? hoppas det händer nått i veckan och att den inte återbilads nu, nu orkar jag inte vänta mer på våran prinsessa.

så mycket annat har inte hänt, har vart på ockelbomarknad och köpt mej massa suracola remmar! men nu är vi äntligen hemma igen så ikväll ska jag bara mysa och krama med våran sköna säng haha.

det är götakanal på 4:an oxå, men inte kul att kolla när man inte sett från början men lär väl kolla ändå, finns inte mycket annat att göra men går nog och lägger mej istället (;


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: 20 år och gravid

Ja de låter som slemproppen, men man ska alltid ringa in till förlossningen, så att de är beredda på att ifall blödningen skulle bli större, att du får plats och att ett team väntar på dig..:



Ingen fara!! Lycka till nu!

slemproppen kan lossna flera veckor innan förlossning, samt samma dag

2009-06-28 @ 14:48:24
URL: http://metrobloggen.se/wendela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0