måndag!

det gäller att önska för ibland kan det bli som man vill. en perfekt dag idag, varmt skönt och svettigt :D men ändå sitter jag här inne på grund av smärtor i ryggen. lära springa efter bussen idag och det va inte lönsamt haha!

på onsdag ska jag till mvc, min vanliga barnmorska har semester så jag skulle få nån annan men det funkar det oxå.
blodprov i armen ska dom ta oxå, jag hatar det mår dåligt av att bara tänka på det haha.

på fredag lördag söndag är det marknad hemma i ockelbo som vanligt, frågan är om jag kommer klara av att gå. men en saker är säkert jag ska dit och köpa kolaremmar iallafall ;) och sen på kvällen måste jag hålla lite koll på killen (svartsjukast i stan = jag) så han inte gör nånting dumt när jag inte ser. (a)

nu vet jag vad jag ska göra iallafall, packa bb väskan! har alla kläder till bebis redan där i, men vad ska jag mer ha i? :o jag har inte en susning.




♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0