mvc

idag har vi vart och badat, eller inte jag. jag kollade på bara för fy så kallt det va i vattnet haha. kanske är bättre om man gör det på dagen, för vi kom nyss hem och det är inte alltid lika trevligt att bada när det är kallare ute :)

nu ska jag bara vila och imorgon ska jag till pappa och träffa frida och charlotte, och äta pappas otroligt goda köttgryta :)

va hos barnmorskan idag oxå kom jag på nu haha :) vägde 61kg, sf måttet 34 och hjärtljuden låg på 130/per minut.
antar att ni vill ha en mag bild oxå kunde inte lägga ut igår då jag inte har en aning om vart sladden till kameran är för jag anväder bara minneskortläsaren och hade inte datorn med mej till mamma. ska be älskling knäppa en så lägger jag ut den sen, men först ska jag äta korvstrogarnoff med ris och kolla på en film


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skickar en nalle till dej :) Läs min blogg för att veta mer :)

2009-06-25 @ 11:37:07
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0