sömnlös i evighet

sömntips någon?, haha :)

är knappt trött nån del på dygnet jag förstår inte jag borde vara trött, igår somna jag två på natten vakna igen vid 4 somna vid 7 igen sen vakna jag 12 men ännu är jag inte trött, eller jo så där slappigt skönt trött men inte sovtrött. kanske om man tigger lite fotmassage av älskling, då brukar jag somna pladask.

nu ska jag bara vila den här månaden som är kvar, har märkt på kroppen att den tagit mycket stryk av att jag bara måste städa städa och städa hela tiden :p måste ha det kliniskt, men va ska jag göra när jag inte längre kan gå ens? varje morgon vaknar jag och hoppas den där värken i ryggen ska ha försvunnit men det är bara värre för varje dag.

min david har två kompisar här än, dom har spelat dator. som tur är så ska dom åka nu så får vi se om jag lyckas somna och hoppas på att inte vakna av andnöd i natt :D just nu är den här bloggen bara till för att klaga känner jag, men det är ju bara det som händer under min graviditet just nu och det är ju det den här bloggen går ut på :]

jag ska stå ut, det ska jag! jag är staark :)


♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0