söndag -

ingenting händer lite flera sammandragningar än vanligt bara, vill ha riktiga värkar som gör pinigt ont så jag vet att min räka kommer snart!

blivande mormor är berädd iallafall, hon sitter hemma hos min morbror och vägrar åka hem till hudik utifall nåt skulle hända, medans jag kör på som vanligt med allt.
va och bada idag i älvkarleby, kom faktiskt i hela jag väldigt förvånad över mej själv, vi köpte en gummibåt till mej eftersom jag ville vara ute på sjön med trodde inte att jag skulle komma i men det gjorde jag ju ;)

räkan livar om och trycker ut sej på sidorna så det känns som hon ska trycka igenom hela magen och bara flyga igenom, ni gravid förstår nog  vad jag menar :)

nu ligger jag i sängen och håller på somnar, ska därför dra igen luckan och sova lite, för imorgon bär det av till barnenshus och köpa det sista :D


♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0