söndag

tror jag börjar vända lite på dygnet, vakna nyss och kände direkt att jag sovit för länge för kroppen va så där konstig på nå vis (;

aja imorgon far jag hem till hudik (nu vet du det mamma!) måste lämna tillbaka en bok, oxå måste jag ju se hur systers lägenhet ser ut :D

nu bor mamma helt själv, hon tycker det är lite tråkigt tror det är därför hon tjatar varje dag om att hon vill att jag ska komma hem (;

36dagar ,  5veckor, 12,9% kvar nu bara! :D

oxå vill vi ha lite sol och värme nutack!

Kommentarer
Postat av: Mamma

D är bra Anna, nu vet jag att du kommer.. D blir kul hjärtat//Kram

2009-06-21 @ 20:53:14
Postat av: Syster Ida

Lite sol å värme snart? fan ja håller på dör av värmeslag xD

2009-06-22 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0