måndag

igår kom jag till "härliga" ockelbo, folk kollar som idioter. visst när man går nånstans där man inte känner folk så får dom glo hur mycket dom vill utan att jag bryr mej, men när man kommer till en by där man vet vilka alla är så är det inte så kul när dom glor..

men det är härligt att vara här ändå bara man slipper åka fram på byn så ofta.
solen skiner och jag ligger inne i sängen, fy. men har vart ut med hugo iallafall, så lite har jag vart ut.

på onsdag är det ungaföräldra träffen och ärligt så har jag ingen aning om vart det är nånstans :p
och david ska kanske till arbetsförmedlingen och syster är i ockelbo ska jag gå själv? det vill jag inte med tanke på hur blyg jag är, speciellt i stora folksamlingar där jag inte känner nån. får väl ta med mej mamma då.

nu börjar det känns som det är en evighet kvar fast det bara är 56 dagar, jag vill ju ha ut henne nu! har gått hela 80% nu iallafall :)


♥annaψ


skolavslutningen 08

Kommentarer
Postat av: mammagladh - sååå upprörd

Våga dig iväg på unga föräldraträffen du! Det brukar vara nyttigt att få ventilera sina tankar med andra mammor, eller bara lyssna, det är också nyttigt.



http://mammagladh.blogg.se

2009-06-01 @ 15:07:28
URL: http://www.babymind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0