mer klag! haha.

nu är jag i härliga valbo, men det varar bara till imorgon då jag ska tillbaka till ockelbo och är där över helgen sen tillbaka till valbo och då tänker jag fasiken inte åka nå mer.  men oj, vad kul kom på nu att jag har tid på mvc den 11 så då lär jag
åka till hudik igen på onsdag, usch vill byta så jag får en barnmorska i gävle men vill inte krångla med att träffa massa nya folk när det är så liten tid kvar..

nu är det nån som är här och kollar på lägenheten, skönt då vet man att det är på allvar att vi ska flytta med haha. äntligen!! vill flytta nu vill ha räkan ut nu! och gud vill bara lägga mej och sova och vakna om 7veckor!

en magbild här oxå, david orka inte resa sej upp och knäppa så man ser inte så bra haha!
tycker den inte växer nå mer och tur är väl det för ryggen tar kålen på mej!! man har alltid sett framemot kvällen när man kan lägga sej och mysa i sängen, men nu vill jag att det aldrig ska vara kväll för då kommer ryggvärken och halsbrännan.

nu ska jag kolla på gordon's kitchen nightmares.

♥annaψ



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin mage! :D

2009-06-04 @ 23:01:09
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0