muffinsbak

nu på kvällen har jag och david bakat muffins, jag älskar att baka men gillar inte att äta hah :D tur att man har en pojkvän som älskar att äta upp det man bakar ;p

nu ligger jag och kollar på "i hennes skor" med Cameron Diaz, sätt den ett antal gånger, men på helger går verkligen ingenting på tv:n.

och föresten pappa ringde nu och sa att vi fick köpa sofforna av henne för 7000kr, hur billigt som helst för så gott som nya skinnsoffor! super nöjd, nu hoppas jag bara vi får lägenheten! :D

lillamirakel.se har jätte fina kläder och faktiskt allt möjligt, kika in där :)
själv är jag enormt sugen på det här setet, hut sött som helst!





och nu ska jag lägga ner datorn på golvet och gå och duscha lite :) godnatt på er :)

♥annaψ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0