19+2

mina hundar är tokiga, när dom vill ut och kissa på morgonen kommer dom och slickar mej på näsan, men kommer dom inte åt där så slickar dom mej på tårna, så det jag vakna av imorse va att tindra låg ner vid fötterna och slicka mej på tårna och hugo låg och slicka nej i ansiktet! haha :D

och jag börjar fundera här, om jag ska ha ett skötbord i badrummet där det är trångt och jäkligt eller i sovrummet, där jag inte har tillgång till nå vatten eller så? vad är bäst? :p

och jag är så trött så jag ska nog gå och lägga mej i sängen och mysa med tindra en stund, kolla på lite tv och kanske sova? :D
vädret som gör att man blir så trött tror jag :p

aja sängen nästa ;)


♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0