21+1



handlade chokladbollar och påskmust, mums. men gud så jobbigt det va att gå så jag tog bussen tillbaka haha! :D
inget bra på tv:n ikväll heller så har ingen aning vad jag ska hitta på ikväll. en film kanske ;p nån som vet en bra film man kan ladda ner?

min cam på datorn har vart knasig så man har inte kunnat knäppa kort med den, och idag när jag skulle klaga på david för att han installera om den så den vart så, så funka den helt plötsligt så snart kommer en magbild för den som är intresserad, för det är jag :D haha, den ser alltid så mycket större ut på bild än i verkligheten :p

och när hon sparkar nu så känns det så otroligt mycket, och jag tycker fortfarande det är lite läskigt, och kan egentligen inte fatta att min lilla räka ligger där inne i min mage! :D

nu ska jag duscha iallafall -.-


♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0