22+5

räkan har blivit lite dålig på att sparka, men när hon väl är igång så gillar hon att vara och snudda kissblåsan, tur att det inte är revbenen, men det kommer väl senare.

igår kväll så satt jag hemma hos farmor och farfar hela kvällen och spela yatzy med kusin faster  f&f :p
jag va ur dålig, men så tog jag en match mot pappa idag, och jag vann! haha då va jag stolt.

sen har mina små kusiner vart hos farmor och farfar idag, eftersom jag har ögon i nacken så såg jag den minsta gå och ha lim på läpparna haha det va lite kul, men så fick hon sätta sej vid köksbordet istället så lärde jag henne hur man skulle göra, så hon limma fast lite salladsblad på ett papper.
och när jag ser henne så påminner hon så grymt mycket om både mej och min syster när vi va liten. det är riktigt läskigt :D och den andra lille herren sprang runt och lekte riddare eller va det va :)

nu ikväll är jag  sugen på nånting gott men vad ska man göra då. köpa en pizza kanske men vet inte om jag orkar en hel.


♥annaψ



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan,ja jag såg det med ! det är den jag funderar på att köpa nästa månad! om dom då finns kvar ! när ska du köpa din då?:D

2009-03-29 @ 19:04:50
URL: http://angelicalundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha okej :) jag köper nog den 18e ! men om du köper den innan så säg till haha:D !

2009-03-31 @ 19:46:30
URL: http://angelicalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0